Hva kan vi hjelpe deg med?

Våre telefontider

Kontakt oss

For å komme i kontakt med oss kan du ringe kommunens sentralbord på tlf. 32 79 71 00 

  • Besøksadresse: Nordre Sætrevei 1, 3475 Sætre
  • E-post: postmottak.plan-bygg@hurum.kommune.no

Åpningstider byggesak

Vi har utvidet våre åpningstider på byggesaksavdelingen. Fra og med torsdag 03.11. vil vi hver torsdag ha "langåpent" frem til kl. 16.30. Dette er en prøveordning som vil vare ut mai 2017.

Du kan komme i kontakt med kommunens saksbehandler mandag, tirsdag, onsdag og fredag mellom kl. 12.00 og kl. 15.00. Torsdag mellom kl. 12.00 og 16.30.

Ønsker man å snakke med en saksbehandler, kontakt servicetorget tlf. 32 79 71 00 eller direkte til byggesaksavdelingen på telefon 408 04 020. 

Vi kan blant annet hjelpe deg med spørsmål som:

  •  Byggeregler
  •  Søknadsprosess
  •  Eiendomsopplysninger
  •  Søknadsskjema
  •  Saksbehandlingstid
  •  Kart
  • Tiltak på naboeiendom

Alle henvendelser utenom det aktuelle tidsrommet kan sendes til kommunens postmottak: postmottak@hurum.kommune.no. Alle henvendelser vil bli besvart enten per telefon eller e-post.